2018-2019 Güz Dönemi Kurumlar Arası Yatay Geçiş Başvuruları

Üniversitemiz 2018-2019 Güz Dönemi Amasya Üniversitesi Kurumlar Arası Yatay Geçiş Kontenjanları İle Başvuru ve Değerlendirme Takvimi için tıklayınız.

AMASYA ÜNİVERSİTESİ

2018-2019 Güz Dönemi Yatay Geçiş

Yatay Geçiş (Kurumlar Arası)

Başvuru Tarihi:

15-31 Ağustos 2018

İstenilen Evraklar

1-Başvuru Formu

2- Yükseköğrenim Kurumundan Alınan Öğrenci Belgesi (Adayın bağlı bulunduğu Fakültesi tarafından ıslak imzalı veya Elektronik İmzalı ya da E_Devletten alacağı belge)

3- Transkript (İzlediği bütün dersleri ve bu derslerden aldığı not ile genel not ortalamasını gösteren resmi belge (Adayın bağlı bulunduğu Fakültesi tarafından alacağı ıslak imzalı ya da Elektronik İmzalı belge)

4- Ders içerikleri (Onaylı)

5- İkinci öğretimden örgün öğretime yapılacak geçiş başvurularında öğrencinin %10 a girdiğine dair onaylı belge

6- Not değerlendirme sistemi, 4'lük veya 100'lük sistemden farklı ise, 100'lük sistemde hangi nota eş değer olduğunun onaylı belgesi

7- Disiplin cezası almadığını gösteren resmi belge

8- Yerleştiğini gösteren ÖSYM çıktısı.

 

Not:

Başvuru yeri; Fen Edebiyat Fakültesi Dekanlığı

Başvurular belgeler tamamlanmış olarak, şahsen veya posta ile yapılabilir. (Postadaki gecikmelerden başvuru sahibi sorumludur.)

Başvurunun değerlendirmeye alınması için belirtilen belgelerin son başvuru tarihine kadar teslim edilmesi gerekir. Eksik belgeli başvurular değerlendirmeye alınmaz.